sobota, 9 czerwca 2012

Pitchowe wady i zalety.

Witajcie, w tym poście chciałbym przedstawić wam wszystko co powinniście wiedzieć na temat mnie samego, moich planów i przyszłości kanału.
Większość z was wie jaki byłem kiedyś, że zaczynałem dużo i kończyłem mało serii bo ja z tego co widzę po sobie jestem osobą, która lubi podejmować się nowych wyzwań a te, które mi się już znudziły zostają gdzieś tam daleko w tyle.

Wiem, że to jest wada i gdybym chciał robić tak dalej to bym musiał zmienić całkowicie wszystko co tworzę na koncie pitchOlogia. Niektórym weszło już w krew wypominanie mi, że mam dużo serii, których nie kończę ale chciałbym tu coś wyprostować. Po zmianie z konta pitchblackpl na pitchOlogia bardzo ale to bardzo zmieniło się moje podejście do nagrywania filmów. Staram się jak mogę by doprowadzać serie do końca ale nie chcę też żeby monotonność opanowała mój kanał.

Ci, którzy są ze mną już długo widzą, że pracuję nad sobą.
Ja znam swoje wady i zalety więc to nie jest tak, że ktoś mi coś mówi a ja mam na to wy***ne. Tworzę filmy z przyjemnością i cieszę się, że podobają się one moim widzom. Jednak wy jako ci widzowie powinniście też pamiętać o tym, że frajdą dla was jest moja frajda. Jeżeli nagrywam film z chęci a nie z przymusu to jest on zdecydowanie bardziej atrakcyjny i to właśnie dlatego często jest tak, że nie tworzę filmów na zmianę raz ten, raz ten, tylko kilka pod rząd z jednej serii. Ale od jakiegoś czasu zaczyna mi to przeszkadzać bo widzę, że i wam to przeszkadza.

Moja strategia odrobinę się teraz zmieni by zobaczyć czy uda mi się osiągnąć zadowalający widzów system publikowania filmów. Odcinki będą kolejno na zmianę, ewentualnie czasem dwa z jednej serii pod rząd ale będę starał się każdy kolejny dawać z innej serii niż był ostatni.
Wiedzcie, że robię to dla was i doceńcie to. No i sory za bajzel w tym poście ale mam nadzieję, że zrozumieliście to co chciałem wam przekazać.

Osoby wypominające mi ile to ja nie mam serii będą blokowane.
Dziękuję za uwagę, dziękuję za to, że ze mną jesteście i niedługo będzie fajny konkurs z pitchowymi gadżetami.
Pozdrawiam was wszystkich baaardzo mocno :D
SNP

4 komentarze:

  1. Pitchu, jak dla mnie, to najważniejsze, żebyś przy nagrywaniu Ty się dobrze bawił.
    Jeśli komuś się nie podoba, to niech nie ogląda. Wszystkim się nie dogodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z toba po calosci ... Ludzie sa jacy sa i tego sie nie zmieni,a puki tobie Pitch sie podoba to co robisz to rob to dalej,a ci ktorzy wypominaja niech pilnuja swojego nosa.

      Usuń
  2. Pichu nie przejmuj się tak wszystkimi bo osiwiejesz XD najważniejsze żebyś się dobrze czół w tym co robisz a każda zaczęta seria daje ci frajdę więc ...w czym problem ? Nowa seria nowe możliwości , nowe pomysły i nowe inspiracje a jeśli masz ciągnąć serie przy której się nudzisz bo już jest zaczęta to kij z tą serią :) jeśli ktoś cie ogląda żeby zobaczyć jak budujesz to czy ma znaczenie na jakiej seri ? Nooo … tak czy siak masz we mnie fana nie zależnie od tego jak wypuszczasz odcinki :)
    pozdrawiam i trzymaj się cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ba , że wszystko jasne i przejrzyste ;). Twoja zajebistość wystarcza :P, co prawda zawsze mam jej niedosyt i mógłbym oglądać 10 odc dziennie, ale wiadomo- jak czas nie pozwala to trudno :P mogą byc nawet 2 dziennie xD.
    Tak czy siak zostań jaki jesteś i nie zmieniaj się dla paru osób bo właśnie ty jesteś ePitchki.
    See ya :P

    OdpowiedzUsuń