sobota, 28 stycznia 2012

pitchOlogia



Witajcie na blogu "pitchOlogia".
Blog ten będzie miejscem gdzie będę umieszczał różne informacje nt. mojej twórczości w sieci.
Zachęcam do obserwowania mojego bloga...

Użytkownicy FB, którzy polubili moją stronę niejednokrotnie mogli dowiedzieć się na niej więcej niż można było usłyszeć czy zobaczyć w moich filmach.

Kiedyś prowadziłem również bloga pitchblackpl jednak podobnie jak mój kanał na YT o tej samej nazwie traktuję jako przeszłość i nie będę go kontynuował.

pitchOlogia jest w pewnym sensie nowym etapem w moim życiu w sieci i nie chcę powracać do tego co było kiedyś.

A czego dokładnie możecie się tu spodziewać? Wszystko co możecie zobaczyć w moich filmach ale za pomocą większego zoom'a ;] Czyli np. zdjęcia, screenshoty z informacjami jak i same informacje na różne tematy, jakieś ciekawostki i inne godne uwagi sprawy.

Będę starał się regularnie odświeżać to miejsce tak aby każdy mógł zawiesić oko na kilka minut na jakiejś treści, która będzie mogła go zaciekawić  i odpowiedzieć na pytania, które go dręczą.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających to miejsce jak i osoby, które dopiero tu zmierzają!
PitchBlackPL @ pitchOlogia.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł. ;)
    Myślę, że dużo ludzi, m. in. ja będą tu często wpadać.
    Spodziewaj się moich wizyt i pozdro. :)

    OdpowiedzUsuń